خبرنامه اردیبهشت ماه 97

خبرنامه ماه ٩٧
نویسنده: مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

دهمین دوره از رویداد DMOND Pitches و آغاز فعالیت مرکز نوآوری بین المللی دانشکده های فنی دانشگاه تهران با همکاری شتابدهنده دیموند

در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ، دهمین دوره از رویدادهای DMOND Pitches با موضوع آموزش، همزمان با آغاز فرایند اجرایی مرکز نوآوری بین المللی دانشکده های فنی دانشگاه تهران با همکاری شتابدهنده دیموند، برگزار شد. در این رویداد، نمایندگانی از شرکت های سرمایه گذاری شناسا، اسمارت آپ، کارایا، بانیان، رهنما ونچرز، شریف VC، صندوق شکوفایی و نوآوری، ایران ارقام و ستاد نانو معاونت علمی پژوهشی ریاست جمهوری، همچنین انتشارات خیلی سبز و انتشارات گاج حضور داشتند. در ابتدای رویداد، پس از پخش سرود ملی و تیزر معرفی شتابدهنده دیموند، توضیحاتی در مورد روند برگزاری DMOND Pitches ارائه شد و هدف اصلی رویداد ارتباط سرمایه گذاران و Corporation ها با استارتاپ ها و تقویت شبکه ارتباطی آن ها بیان شد. اطلاعات کامل استارتاپ های شرکت کننده و آلبوم تصاویر این رویداد را در گزارش آن، مشاهده کنید.

گزارش رویداد

کارگاه ها و رویدادها

کارگاه ها:
در تاریخ 19 اردیبهشت کارگاه تجربه کاربری (UI/UX) توسط آقای شروین مشایخ از منتورهای شتابدهنده دیموند برگزار شد.
دوره مبانی راه اندازی استارتاپ ها در تاریخ 20 اردیبهشت توسط آقای هومن هوشیاری، از منتورهای شتابدهنده دیموند برگزار شد.

DMOND Pitches:
دهمین دوره از رویداد DMOND Pitches با محوریت موضوع آموزش، در تاریخ 26اردیبهشت ماه برگزار شد. گزارش رویداد را از اینجا بخوانید. DMOND Meetups:
یازدهمین دوره از رویدادهای DMOND Meetups با محوریت موضوع Fintech و بازارهای مالی در تاریخ 10 اردیبهشت برگزار شد. گزارش رویداد را از اینجا بخوانید.Startup Review:
در تاریخ های 1 ، 8 ، 15 ، 22 ، 23 و 24 اردیبهشت ماه، تیم های جدیدی برای ورود به کمپ پیش شتابدهی دیموند بررسی شدند.

شتابدهنده دیموند در دانشگاه صنعتی اصفهان

در تاریخ 29 و 30 اردیبهشت، بیش از 10 تیم استارتاپی در محل مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان توسط این شتابدهنده بررسی شدند. همچنین در این تاریخ افتخار آشنایی با منتورهایی را داشتیم که برای همکاری با شتابدهنده دیموند اعلام آمادگی کرده بودند.
در راستای این مصاحبه ها، در هفته دوم خردادماه، استارتاپ های منتخب در کمپ شتابدهنده دیموند در محل مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان مستقر، و از خدمات منتورینگ بهره مند خواهند شد.

دیموند پیش رو

رویدادها
در تاریخ 7 خردادماه 97، DMOND Meetups با محوریت موضوع روندهای تکنولوژی در بانکداری در شتابدهنده دیموند برگزار خواهد شد. لینک ثبت نامDMOND Pitches در تاریخ 30 خردادماه 97، با محوریت موضوع “گردشگری” در شتابدهنده دیموند برگزار خواهد شد. کارگاه ها
چهارشنبه 2 خرداد کارگاه “روابط عمومی و تولید محتوا” توسط گروه PR خبرگزاری نوپانا در این شتابدهنده برگزار خواهد شد.
یکشنبه 6 خرداد کارگاه دیجیتال مارکتینگ، توسط دکتر مهدی دهبان برگزار خواهد شد.
سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد دو کارگاه زیر را در شتابدهنده دیموند برگزار می کند:
سه شنبه 8 خرداد کارگاه کلیات فرایند ارزیابی دانش بنیان توسط آقای امیری و خانم محمدخان پور برگزار خواهد شد.
یکشنبه 20 خرداد، کارگاه نگرش استراتژیک در خلق مدل های کسب و کار توسط دکتر حمیدرضا خدمتگزار برگزار خواهد شد.

اطلاع رسانی رویدادها

اخبار استارتاپ ها

بوکبنگ ویلا: این استارتاپ ثبت 3 شهرک اختصاصی با بیش از 30 ویلا، اضافه شدن 20 اقامتگاه بومگردی و افزایش 150 درصدی تعداد رزرو های موفق را در این ماه داشته است.
بلیتو: برگزاری کمپین تبلیغاتی نمایش فوتبال در کافه ها با همکاری دانرو و طرفداری، همکاری با باغ کتاب تهران (پلتفرم سینما زندگی)، رونمایی از نسخه جدید وبسایت و رشد 25 درصدی رویدادهای سرگرمی، از دستاوردهای تیم بلیتو در این ماه بوده است.
لامینور: به پر بازدید ترین سایت آموزش موسیقی ایران، با رتبه الکسای 1030 تبدیل شد.

آقا اجازه: سامانه آقا اجازه موفق به دریافت مجوز نماد الکترونیکی و درگاه پرداخت بانک پاسارگاد شد و بحث اعتبارسنجی اساتید و آموزشگاه ها را به طور جدی دنبال می کند.

معرفی ایده

امروزه نیازی به سرمایه گذاری کلان برای داشتن محل کار یا دفتر برای کسب و کارها نیست. استارتاپی با نام WeWork می تواند به شما یک میز کار، اتاق یا دفتر تا هر زمان که بخواهید اجاره دهد. می توانید عضویت ماهانه یا روزانه برای محل کار خود داشته باشید و در فضایی خلاقانه و راحت، در کنار سایر کسب و کارها رشد کنید. فضاهایی مثل اتاق طوفان فکری، اتاق کنفرانس، فضای سبز، کافی شاپ و … برای رشد فکری و راحتی اعضا در نظر گرفته شده است.

در سال 2018 ، IoT به BIoT تبدیل می شود!

یکی از شاخه های تکنولوژی جدید، IoT یا اینترنت اشیا است که حسگرهای هوشمند را به دستگاه ها متصل می کند تا کاربران بتوانند ارتباط بهتر و بیشتری مثل حرف زدن و سوال پرسیدن با آن ها داشته باشند. ولی تکنولوژی بلاک چین می تواند IoT را با کاهش ریسک هک شدن، کاربردی تر کند. ترکیب IoT و بلاکچین، BIoT را به وجود خواهد آورد. با دسترسی شرکت های بزرگ از جمله حمل و نقل، خرید و فروش و مهره های اصلی بازار به اطلاعات به روز و دقیق، تمام کاربران و کسانی که به این سیستم ها متصل هستند می توانند منافع زیادی از سرویس دهی دقیق و بهتر آن ها دریافت کنند. با این اطمینان که اطلاعات آن ها هک نخواهد شد.

مطالعه 4 ترند تکنولوژی در سال 2018

Facebook

Twitter

Link

Website

Email

آدرس لینکدین دیموند

آدرس شتابدهنده دیموند: تهران، کارگر شمالی، بالاتر از جلال آل احمد، پردیس فنی دانشگاه تهران، شتابدهنده دیموند

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved