اولین دورهمی هم کارآفرینی دیموندلب

دورهمی هم کارآفرینی
نویسنده: مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۸

دورهمی هم کارآفرینی

اولین دورهمی هم کارآفرینی دیموندلب ، به عنوان پیش رویداد بوت کمپ تابستانی طراحی محصول استارتاپی، در تاریخ 20ام تیرماه در شتابدهنده دیموند برگزار شد.

هدف از برگزاری این دورهمی، آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با برنامه‌های بوت کمپ، منتورها و تعدادی از حامیان برنامه است.

در ابتدای رویداد، امین ربانیان مدیر دپارتمان آموزش شتابدهنده دیموند به معرفی بوت کمپ تابستانی دیموندلب پرداخت. در این قسمت اهداف، برنامه ها، و حامیان برنامه معرفی شدند و توضیح مختصری از نوع همکاری دیموند و مکتب شریف در این بوت کمپ داده شد.

پس از پخش تیزر مدرسه برنامه نویسی مکتب شریف در خدمت جناب آقای امین حائری، مدیر کسب و کار مکتب شریف بودیم. ایشان پس از توضیح مختصری درمورد فعالیت‌های مدرسه برنامه نویسی مکتب شریف، سپس به نوع همکاری مکتب با دیموند، و لزوم این نوع همکاری در اکوسیستم کارآفرینی فعلی پرداخت. همچنین در انتها به صورت مختصر توضیحی درمورد نقش مکتب در این بوت کمپ و جزئیات آموزشی بخش برنامه نویسی دادند.

در ادامه برنامه به صورت دو پنل به صورت پرسش و پاسخ از طرف آقای ربانیان و منتورها و سرمایه گزارها ادامه یافت.

در پنل اول درخدمت آقایان هومن عباسی، منتور دیموند و مدیرعامل DUX Lab؛ بنیامین تختایی، مدیر فنی مکتب شریف؛ امین حائری، مدیر کسب و کار مکتب شریف؛ نیما بهروان، مدیر کسب و کار شتابدهنده دیموند و آیدین ضیاپور منتور دیموند بودیم.

اعضای مکتب شریف از مشکلات حوزه برنامه نویسی استارتاپ ها؛ هومن عباسی از نقش UX/UI در موفقیت استارتاپ‌ها؛ نیما بهروان از تجربه داوری در بین 3000 استارتاپ ثبت‌نام شده در دیموند و آیدین ضیاپور از اصول کار تیمی و اسکرام و ضرورت یادگیری آن برای استارتاپ‌ها سخن گفتند.

بعد از پنل اول، زمانی به پذیرایی و شبکه‌سازی اختصاص یافت.

سپس در پنل دوم درخدمت آقایان سید محمد طباطبایی، مدیر مالی شتابدهنده دیموند؛ محمدرضا محمدعلی، منتور دیموند؛ آقای سراج رضوی زاده مدیرعامل استارتاپ بوکینگ ویلا؛ علیرضا جعفری مدیرعامل استارتاپ نواک و سرکار خانم مشایخی نماینده آکادمی‌ نوبل، یکی از حامیان و سرمایه‌گزاران بوت‌کمپ تابستانی، بودیم.

آقای سراج از تقابل کار استارتاپی با دانشجویی، آقای طباطبایی از دغدغه‌های مالی استارتاپ‌ها، آقای محمدعلی از ارائه محصول به مشتری و آقای جعفری از شرایط حقوقی که استارتاپ‌ها ملزم به رعایت آن هستند سخن گفتند. در آخر نیز خانم مشایخ انتظارات و دغدغه‌های خود به عنوان یک سرمایه‌گزار و حامی یک استارتاپ بیان کردند.

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved