گزارش دهمین دوره از رویداد DMOND Pitches (آموزش)

نویسنده: مدیر سایت ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

 

در تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1397 ، دهمین دوره از رویدادهای DMOND Pitches با موضوع آموزش همزمان با آغاز رسمی فرایند اجرایی مرکز نوآوری بین المللی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران با همکاری شتابدهنده دیموند، برگزار شد. در این رویداد، نمایندگانی از شرکت های سرمایه گذاری شناسا، اسمارت آپ، کارایا، بانیان، رهنما ونچرز، شریف VC، صندوق شکوفایی و نوآوری، ایران ارقام و ستاد نانو معاونت علمی پژوهشی ریاست جمهوری، همچنین انتشارات خیلی سبز و انتشارات گاج حضور داشتند.

در ابتدای رویداد پس از پخش سرود ملی، تیزر معرفی دیموند برای مهمانان نمایش داده شد و سپس توضیحات تکمیلی در مورد رویداد ارائه شد. هدف اصلی رویداد ارتباط سرمایه گذاران و Corporation ها با استارتاپ ها و تقویت شبکه ارتباطی آن ها بیان شد. سپس داوران رویداد به ترتیب خود را معرفی کردند.

آقایان سجاد اکباتانی/مدیر طرح و توسعه شرکت سرمایه گذاری شناسا، شروین مشایخ/منتور و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ و استراتژی، نیما معین پور/برنامه ریز استراتژیک آژانس تبلیغاتی داروگ، نوید شاهی/نماینده انتشارات خیلی سبز و شاهین حسینی/فعال در برنامه های تلوزیونی آموزشی، مهمان پنل داوری دیموند بودند.

پس از معرفی داورها، مدیر توسعه کسب و کار سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد به معرفی این سامانه و دستاوردهای آن تا کنون پرداخت. همچنین به آمار و ارقامی از استارتاپ ها و جلسات سرمایه گذاری در نمایشگاه فین تک اشاره کردند.

در این قسمت از رویداد، توضیحاتی در مورد نحوه زمان بندی ارائه ها و نحوه پرسش و پاسخ داورها ارائه شد و اولین استارتاپ با عنوان اٌتیچر، ارائه خود را آغاز کرد.

اٌتیچر : بستر شبیه سازی شده زندگی در خارج از کشور برای یادگیری زبان های خارجی است که به صورت آنلاین از اساتید خارجی و داخلی، برای تدریس استفاده می کند.

آقااجازه: سامانه ثبت نام کلاس های آموزشی آنلاین در تمام حوزه ها است که امکاناتی از قبیل امکان پیدا کردن مناسبترین کلاس و آموزشگاه، گزارش کلاس ها، پرسش و پاسخ با اساتید و ارائه نظرات دانشپذیران را دارد.

کنکوق : امکان دسترسی به تمامی آزمون های کنکور کشور، آزمون های آزمایشی، دانشگاهی و آزمون های استخدامی را در اپلیکیشن کنکوق برای کاربران ایجاد می کند.

ای سمینار: مرکز تخصصی وبینار و سمینارهای آنلاین. این استارتاپ بیش از 120 وبینار را تا کنون در وبسایت خود ثبت کرده و برنامه های آنلاینی از جمله میکروفن و ژن ایرانی را نیز خود تهیه کرده است.

کنکور آکادمی: آموزش آنلاین دروس کنکور سراسری از طریق جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و برنامه ریزی کنکور برای دانش آموزان.

منتا: این استارتاپ آزمون های تستی و تشریحی را به صورت آنلاین و چاپی برای دانش آموزان برگزار می کند و با گزارش گیری از روند حرکت آن ها و تهیه کارنامه جامع، به رشد تحصیلی آن ها کمک می کند.

لرنینگ تی وی: سامانه ای برای آموزش آنلاین نرم افزارها است و روی مباحث مختلفی اعم از طراحی سایت، برنامه نویسی، جلوه‌های ویژه، طراحی بازی‌های رایانه‌ای کار می کند.

 

پس از پایان 7 ارائه از استارتاپ های این دوره، آقای علیزاده، نماینده اجرایی مرکز نوآوری بین المللی دانشکده های فنی دانشگاه تهران باهمکاری شتابدهنده دیموند، توضیحاتی در مورد نحوه فعالیت این مرکز ارائه دادند و برای پذیرش استارتاپ ها اعلام آمادگی کردند. سپس 15 دقیقه زمان استراحت و پذیرایی برای مهمانان در نظر گرفته شد تا بتوانند با یکدیگر شبکه سازی کنند و با داوران، سرمایه گذاران و Corporation ها صحبت کنند. در نهایت نفرات اول تا سوم به شرح زیر اعلام شدند و امکان شرکت در رویداد DMOND Expo برای آن ها فراهم شد:

 

تیم اول: ای سمینار

تیم دوم: منتا

تیم سوم: اٌتیچر

 

 

 

پس از ثبت عکس یادگاری رویداد، به پایان این دوره از DMOND Pitches رسیدیم و امیدواریم مانند سال گذشته، بتوانیم شاهد نتایج ارزشمندی از این رویدادها باشیم.

 

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved