گزارش رویداد DMOND Pitches با موضوع بازی سازی

گزارش رویداد DMOND Pitches با موضوع بازی سازی
نویسنده: مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۳۹۷

در تاریخ 30 آبان ماه 97، شانزدهمین دوره از رویدادهای DMOND Pitches با موضوع بازی سازی و سرگرمی، با همکاری شتابدهنده آواگیمز برگزار شد. در این رویداد، شش تیم از بازی سازان ایرانی، بازی و مدل کسب و کار خود را ارائه دادند. در ابتدای رویداد طبق روال همیشگی، تیزر معرفی شتابدهنده دیموند پخش شد و توضیحات رویداد و نحوه برگزاری آن، به شرکت کنندگان توضیح داده شد. سپس داوران رویداد خود و سوابق خود را معرفی کردند. آقایان حسین مزروعی، مدیرعامل شتابدهنده آواگیمز- شروین رحیمی راد، مدیر بخش Game کافه بازار- متین ایزدی، معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای- علیرضا رنجبر شورابی، مدیرعامل شرکت نرم افزارهای تعاملی هنر، نور و حرکت، مهمان پنل داوری این دوره از رویداد DMOND Pitches بودند.

 

پیش از شروع ارائه استارتاپ ها، آقای حسین مزروعی، مدیرعامل شتابدهنده آواگیمز، دقایقی به توضیح در مورد خدمات این شتابدهنده و نکاتی در مورد این شاخه نسبتاً نوپا اخنصاص دادند و برای جذب تیم های بازی ساز،اعلام آمادگی کردند.ارائه تیم فربود انگاره بازی “زار” را ارائه کردند.

استارتاپ ها با تیم آب های خونین شروع شد و بازی “جنگ کاغذی” را برای حضار توضیح دادند.

 

 

تیم مکعب سیاه بازی “بیستون” را معرفی کرد.

تیم فانوس یک گروه بازی سازی است که تعدادی بازی طراحی کرده و بازی ” لین ” را معرفی کردند.

تیم پنیر وحشی بازی “جابلسا” و تیم هفت سنگ، بازی “زیزاین” را ارائه دادند.

 

 

به علت تفاوت این ارائه ها، برای ملموس شدن هر بازی، بعد از زمان ارائه میزهایی به شرکت کنندگان تعلق گرفت تا بتوانند بازی های خود را در آن به علاقمندان نشان بدهند و بازی های رومیزی نیز نمونه ای از کار خود را برای ارائه آماده کردند. همچنین در این گزارش لینک شبکه های اجتماعی هر تیم قرار داده شده تا برای اطلاعات بیشتر به تصاویر و ویدیوهای آن ها از این بازی ها، مراجعه شود.

پس از پایان ارائه ها، زمان استراحت و پذیرایی همزمان با ارائه فیزیکی و زنده بازی ها توسط سازندگان آن ها بود و در این حین، داوران امتیازات خود را به تیم های ارائه دهنده اعلام کردند. طبق این امتیازات:

تیم اول: مکعب سیاه

تیم دوم: فانوس

تیم سوم: فربود انگاره

اعلام شدند و هدیه ای برای یادبود به آنان اهدا شد. در نهایت عکس یادگاری با شرکت کنندگان گرفته شد و این رویداد نیز با همکاری تیم کادرو برای عکاسی، تیم مهمانو برای پذیرایی، شتابدهنده آواگیمز و تمام سرمایه گذاران و شرکت کنندگان به پایان رسید.

آلبوم تصاویر رویداد را از لینک زیر ببینید.

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved