گزارش مراسم افتتاحیه شتابدهنده دیموند و نخستین رویداد DMOND Pitches در اصفهان

نویسنده: مدیر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

گزارش اولین رویداد DMOND Pitches در اصفهان با محوریت موضوع خدمات و خرده فروشی

 

در تاریخ 29 فروردین ماه 1397 ، اولین رویداد DMOND Pitches در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، اعلام رسمی همکاری شتابدهنده دیموند و دانشگاه صنعتی اصفهان بود و برای شروع فعالیت و آشنایی بیشتر با اکوسیستم، رویداد DMOND Pitches با موضوع خدمات و خرده فروشی برگزار شد.

    در ابتدای رویداد، پس از پخش سرود ملی و تیزر معرفی شتابدهنده دیموند، توضیحاتی در مورد فعالیت های این شتابدهنده و خدماتی که در اصفهان ارائه خواهد شد، مثل استارتاپ Review ، کارگاه ها، جلسات منتورینگ، ارائه فضای کاری به استارتاپ ها، DMOND Pitches و DMOND Meetups  داده شد. این رویدادها از طریق کانال تلگرام شتابدهنده دیموند اطلاع رسانی می شود. همچنین اعلام شد که استارتاپ های اصفهان می توانند از طریق وبسایت دیموند برای پذیرش در کمپ شتابدهی اقدام کنند.

سپس آقای دکتر قیصری، مدیریت مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی اصفهان، سخنرانی کوتاهی در مورد پتانسیل های دانشجویان و کارآفرینان این دانشگاه و لزوم حضور یک شتابدهنده با تجربه در این فضا ارائه نمودند. پس از این سخنرانی، توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری رویداد، داوری و امتیازدهی داده شد و اعلام شد که نفرات اول تا سوم این رویداد، شانس شرکت در رویداد DMOND Expo  و ارائه به بیش از 50 شرکت سرمایه گذاری را خواهند داشت. داوران رویداد آقایان احمد ورد- مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان، محمد مهدی نقش- رییس اداره انتقال فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، پایان امینی- مشاور مالکیت فکری و نوآوری و امید ظریف پور، قائم مقام شتابدهنده دیموند و سرمایه گذاران از شرکت های کارایا، شناسا و اسمارت آپ، معرفی شدند. سپس ارائه تیم ها به ترتیب آغاز شد.

 

ناربو: پلتفرمی برای ترجمه جمعی متون و تقسیم کاری بزرگ به قطعات کوچک است.

کیک آف: فروشگاه آنلاین انواع کیک

ویرا: فن بازار بین المللی ویرا بستری برای تبادل فناوری و برقراری ارتباط موفق میان شرکت ها و افراد نوآور از یک‌سو و صنایع متقاضی راه‌حل‌های نوآورانه از سوی دیگر را فراهم می کند.

آی تی مبل: فروشگاه آنلاین مبلمان

رخ: پلتفرم رزرو آنلاین نوبت آرایشگاه ها

پس از پایان ارائه ها، آقای مسرور، مدیرعامل شتابدهنده دیموند ضمن تبریک به استارتاپ های اصفهان و تاکید بر پتانسیل های این شهر، به استارتاپ ها توصیه کردند که دنبال چالش کسب و کار خود باشند و از اکوسیستم کارآفرینی اصفهان خواستند که به ما در این مسیر کمک کنند. صحبت های کامل آقای مسرور در سایت خبرگزاری ایمنا منتشر شده است.

در این بخش از رویداد 15 دقیقه زمان برای استراحت و پذیرایی در نظر گرفته شد و فرصت مناسبی بود تا استارتاپ ها بتوانند با یکدیگر، سرمایه گذاران و داورها صحبت و شبکه سازی کنند. پس از پایان زمان تعیین شده، طبق رای گیری داوران، نفرات اول تا سوم به ترتیب تیم ناربو، ویرا و رخ اعلام شدند و یادبود و هدایای آن ها توسط دکتر قیصری، دکتر اصغری و آقای مسرور به آنها اهدا شد و پس از عکس یادگاری، رویداد به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شتابدهنده دیموند از استقبال خوب کارآفرینان از این رویداد و همکاری آن ها، نهایت تشکر را دارد و مفتخریم که اعلام کنیم این شتابدهنده برای تکمیل کادر اجرایی خود در دانشگاه صنعتی اصفهان، از افراد فعال، مستعد و علاقمند دعوت به همکاری می نماید. بدین منظور رزومه خود را به آدرس ایمیل cv@dmondgroup.com برای ما ارسال فرمایید.

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved