گزارش پانزدهمین دوره از رویداد DMOND Pitches با موضوع فین تک

نویسنده: مدیر سایت ۲۸ مهر ۱۳۹۷

در تاریخ 25 مهرماه 97، پانزدهمین دوره از رویدادهای DMOND Pitches با موضوع فین تک، در شتابدهنده دیموند برگزار شد. طبق روال هر ماه، پس از پخش سرود ملی و تیزر معرفی شتابدهنده دیموند، توضیحاتی در مورد رویداد و معرفی مهمانان و داوران ارائه شد.

در این رویداد، مهمانانی از شرکت های سرمایه گذاری رهنما، کارایا، سداد، اسمارت آپ، بهشهر، اینوتک، هلدینگ عظیم زاده، بانک سامان، مبنا کارت آریا، پیک برتر، لوتوس پارسیان، بانک انصار و خبرگزاری راه پرداخت بوده است.

پنل داوری این دوره از رویداد میزبان آقایان: مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال/ مصطفی ثابتی، مدیر فین تک بانک انصار/ محمدبشیر صدیقی، ونچر پارتنر سامان VC / پورشاسب شاهین کار، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت ایران ارقام و سعید احمدی پویا از به پرداخت ملت بود که با پرسش ها و نظرات خود استارتاپ ها را به چالش کشیدند.

پس از این بخش، ارائه تیم ها با اولین استارتاپ، تیم آسان بورس آغاز شد.

آسان بورس: پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی بورس بدون نیاز به کد نویسی است که با اتصال به کارگزاری، استراتژی را در بازار واقعی فعال کرده و به صورت خودکار معامله می کند. این استارتاپ خدمات آموزش معامله گری، شبیه سازی، تست و مانیتورینگ و مدیریت سرمایه را نیز انجام می دهد. 

دنگی پال: یک شبکه اجتماعی مالی است که پرداخت های گروهی را آسان می کند، امکان چت، انتقال وجه از طریق شماره موبایل، محاسبه سهم هزینه های هر شخص در گروه و پشتیبانی از تمام کارت های عضو شتاب در این استارتاپ وجود دارد.

همیان: سامانه هوشمند صندوق های وام خانوادگی است و خدماتی از جمله  پرداخت سهم، ثبت اطلاعات تراکنش‌ها و قرعه‌کشی را، به طور دقیق انجام می دهد.

صد تحلیل: این استارتاپ پلی است میان سرمایه گذاران و تحلیل گران، تا افراد بتوانند از تجربه و دانش تخصصی این افراد استفاده کنند. تحلیل گران از ارائه مشاوره کسب درآمد می کنند و سرمایه گذارانی که اطلاع کمتری از این بازار دارند، با آگاهی سرمایه گذاری می کنند.

آیبینو کارت: کارت اعتباری موقتی با ارز هر کشور برای مسافران و توریست هایی که به ایران سفر می کنند صادر می کند و به ریال تغییر می دهد تا از حمل پول نقد جلوگیری کند.

آن بیمه: پورتال تخصصی ارتباطات تجاری، آموزشی و تبلیغاتی صنعت بیمه کشور است و با آموزش و افزایش آگاهی به افراد در راستای انتخاب نوع بیمه و شرکت مورد نظر خود کمک می کند.

پس از پایان ارائه تیم ها، 15 دقیقه زمان برای پذیرایی، شبکه سازی و امتیازدهی داوران در نظر گرفته شد. سرمایه گذاران در این رویداد با کارت های بنفش مشخص شدند و تیم های حاضر امکان مذاکره با آن ها را پیدا کردند.

همچنین در راستای حمایت از ایده های نو، پوستری از یک شرکت کننده در سالن نصب شد که در حوزه سرمایه گذاری هوشمند بود و توجه داوران و حضار رویداد را به خود جلب کرد.

پس از پایان زمان استراحت، اعلام نفرات برتر رویداد به شکل زیر صورت گرفت:

تیم اول: استارتاپ دنگی پال

تیم دوم: استارتاپ صد تحلیل

تیم سوم: استارتاپ آسان بورس

عکس یادگاری پایان رویداد نیز توسط تیم کادرو ثبت شد و تمام تصاویر رویداد از این لینک قابل دستیابی هستند. شتابدهنده دیموند از تمام شرکت کنندگان این رویداد در قالب منتور، سرمایه گذار، شرکت فعال، خبرگزاری، استارتاپ ها و علاقمندان این حوزه که به ما در شبکه سازی بین این افراد کمک کردند، عمیقاً سپاس گزار است.

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved