گزارش کامل از چهارمین دوره رویداد DMOND Pitches

گزارش کامل از چهارمین دوره رویداد DMOND Pitches
نویسنده: مدیر سایت ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

چهارمین رویداد DMOND Pitches با محوریت موضوع غذا و کشاورزی

چهارمین رویداد DMOND Pitches با محوریت موضوع غذا و کشاورزی، در تاریخ 25 مردادماه 96 برگزار شد. طبق روال همیشگی در این رویداد نیز از استارتاپ ها و متخصصان این حوزه دعوت به عمل آمد. داوران این دوره از رویداد آقایان مهدی فرهودی (مدیر انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی)، سهیل عباسی (مدیرعامل شتابدهنده تک)، بهاءالدین سادات تهرانی (مدیرعامل شرکت سازیبا)، عزیزاله زرگران (هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی) و امین سمیعی (مدیر بازاریابی اسنپ فود) به عنوان متخصصان حوزه غذا و کشاورزی در این دوره بودند که با ارائه نظرات دقیق و کارشناسانه خود، استارتاپ ها را در مسیر کسب و کار خود هدایت کردند . خوشحالیم که استقبال از این رویداد هر ماه بیشتر شده و سطح تخصصی داوران و استارتاپ های مدعو رویداد نیز ارتقا یافته است.

در ابتدا، آقای احمدرضا مسرور، مدیرعامل شتابدهنده دیموند، در قالب سخنرانی کوتاه، هدف از برگزاری رویداد را تشریح نمودند. سپس استارتاپ ها به ترتیب ذیل هر کدام به مدت 5 دقیقه کسب و کار خود را معرفی کردند.

دلیون : سفارش آنلاین صبحانه و میان وعده. دلیون ارائه خود را با توضیح مختصری در خصوص وجه تسمیه شرکت آغاز کرد و در ادامه، ارائه خود را با بیان، نقاط قوت و ضعف، موقعیت ها و فرصت ها، نمودار فروش و معرفی اعضای تیم به پایان رساند.

بقچه: سفارش آنلاین نان. بقچه در مورد نحوه شروع فعالیت خود و ضرورت مصرف نان تازه، اهمیت نحوه بسته بندی نان، پوشش منطقه ای سرویس و معرفی تیم خود، اطلاعات را در اختیار داوران و حاضران قرار داد.

چکاو: سفارش هوشمند غذا؛ چکاو نیز ارائه خود را به ذکر انواع خدمات این استارتاپ که شامل تهیه غذا برای مجالس و مهمانی ها بر حسب ذائقه و تعداد افراد و میان وعده های ویژه می شود اختصاص داد سپس رقبا و مدل کسب و کار خود را تشریح نمود.

ایران فود: تهیه مواد اولیه رستوران ها. ارائه ایران فود شامل معرفی مزایای خدمات خود، مدل کسب و کار، مطالعات بازار و استراتژی ورود به بازار و چشم انداز آینده این استارتاپ بود که توانست نظر داوران را به خود جلب کند.

ویتا پک: پلتفرم سفارش آنلاین میوه و سبزیجات است که بزرگترین چالش کسب و کار خود را فرهنگ سازی خرید آنلاین میوه، عدم حمایت از طرف سازمان ها و مشکل ثبت شرکت با عنوان دانش بنیان معرفی کرد.

کارمزینو: استارتاپ صادرات و فروش زعفران در ایران که روی بسته بندی، کیفیت و صادرات تمرکز کرده است.

ایت بیت: تامین اسنک و میان وعده در محیط کار؛ یخچالی پر از اسنک های سالم و نوشیدنی و میوه. در این ارائه نحوه کار این یخچال ها، مدل درآمدی و دستاوردهای این تیم به داوران و حضار معرفی شد.

کشاورزی هوشمند: این استارتاپ حسگری را طراحی کرده که اطلاعات حیاتی کشاورزی و گلخانه ای را در اختیار کشاورز قرار داده و با کنترل آنها، به صنعت کشاورزی کمک       می کند.

میوه باکس: شعار این استارتاپ “یک بسته میوه، یک دنیا سلامتی” است و به ارائه میوه به صورت معمولی و یا خرد شده در بسته بندی ها و ترکیب های مختلف می پردازد. گروه مشتریان آنها خانوارها، مجالس، تورهای مسافرتی، مدارس و مانند آن معرفی شدند.

پس از ارائه هر استارتاپ 5 دقیقه زمان برای پرسش و پاسخ داوران در نظر گرفته شد و پیشنهادات و نظرات ارزنده ای از طرف گروه داوران متخصص حوزه غذا و کشاورزی به استارتاپ ها ارائه شد.

پس از پایان 9 ارائه، زمان 10 دقیقه ای برای استراحت و  فرآیند داوری در نظر گرفته شد و در این زمان، افراد حاضر سعی در گسترش شبکه ارتباطی خود کرده و روابط سودمندی را شکل دادند. سپس و نفرات اول تا سوم – به ترتیب:

ایران فود، ایت بیت، دلیون – به حضار معرفی شدند و یادبودی به آنان تقدیم شد.

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved