گزارش کامل هفتمین رویداد DMOND Pitches

گزارش کامل هفتمین رویداد DMOND Pitches
نویسنده: مدیر سایت ۲۹ آبان ۱۳۹۶

 

در تاریخ 24 آبان ماه 1396 ، هفتمین سری از رویدادهای DMOND Pitches با محوریت موضوع شهر هوشمند در شتابدهنده دیموند برگزار شد.

در این رویداد 6 استارتاپ کسب و کار خود را معرفی کردند و داوران رویداد آقایان : مرتضی قرایی-مدیر ارشد سرمایه گذاری Addventures ، فرداد زند-مدیرعامل شرکت Amin Advisor ، علیرضا ذوالفقاری-مدیر عامل شرکت  CITYORBIT ، حسین مفاخریان-مدیرعامل شرکت پردازش تصویر کمان و خانم مریم نجفی-عضو گروه سرمایه گذاران نیک اندیش کارایا، سوالاتی در مورد ارائه آن ها پرسیدند و در نهایت امتیازی به آنها داده شد.

علاوه بر داوران، نمایندگانی از شرکت های سرمایه گذاری رهنما ونچرز، صندوق سرمایه گذاری شناسا، موسسه آرمان آتی، شرکت دانش بنیان برکت ونچرز، صندوق توسعه تکنولوژی، سرمایه گذاری برهان، صندوق جسورانه صدر آوین، سرمایه گذاری ادونچرز، انجمن VC های ایران، صندوق سرمایه گذاری پارتیان، شتابدهنده سریر، صندوق سرمایه گذاری شریف و گروه سرمایه گذاری کارایا در این رویداد حضور یافتند و استارتاپ های مدعو و شرکت کننده، در انتهای رویداد با آنها مذاکره کردند.

 

استارتاپ های ارائه دهنده به ترتیب:

وایرلس هوشمند: این استارتاپ یک سیستم هوشمند یکپارچه است که بر اساس رایانش ابری کار می کند، با کمک یک روتر میزبانی می شود و شبکه وای فای را مدیریت می کند. در مکان های عمومی، کافه ها، رستوران ها و …. استفاده می شود.
پیاده: یک نشریه شهری و اپلیکیشن لیستسنگ است که با هدف ترویج زندگی شهری و تجربه های مثبت آن فعالیت می کند. این استارتاپ تعداد زیادی پیاده چی، عکاس و فیلمبردار دارد که در سطح شهر عکاسی، اطلاع رسانی و فعالیت می کنند. هدف غنی‌تر کردن رابطه‌ی تهران با ساکنان تهران است.

خانه هوشمند بولت: بولت مثل یک کنترل پنل برای منزل است. یک صفحه لمسی که از طریق آن می توانید گرمایش، سرمایش، روشنایی، موسیقی و سایر وسایل را کنترل کنید.

آپارنو: یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان است که ارتباط مدیر ساختمان با ساکنین، مباحث مالی و اجاره و شارژ و خدمات آپارتمانی را برای ساکنان آن محیا می کند. این خدمات رایگان هستند و اطلاع رسانی از طریق نوتیفیکیشن موبایل و پیامک انجام می شود.

می بریم: یک پلتفرم مدیریت و بهینه سازی رفت و آمدهای روزانه است که از 3 طریق خودروی اشتراکی، سفر اشتراکی و رفت و آمد منظم و ماهانه انجام می شود. از طریق اپلیکیشن راننده می بریم می توانید مسیر رفت و برگشت و ساعت حرکت خود را مشخص کنید و از طرف مسافر صندلی رزرو خواهد شد.

ویست آپ: یک سیستم مدیریت پسماند و جمع آوری زباله است که از طریق سطل زباله هوشمند و سنسورهای التراسونیک کار می کند و در حال حاضر تمرکز اصلی ویست آپ روی مال ها و مجتمع های تجاری به خصوص فودکورت ها و رستوران‌های  مربوط به آن می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پایان ارائه استارتاپ ها، 15 دقیقه زمان به استراحت، پذیرایی، شبکه سازی و ارتباط گرفتن استارتاپ ها با هم و با سرمایه گذاران اختصاص داده شد و در این حین امتیازدهی توسط داوران انجام شد. تیم های اول تا سوم این رویداد به ترتیب:

 

تیم اول: آپارنو

تیم دوم: پیاده

تیم سوم: وایرلس هوشمند

 

 

معرفی شدند و پس از اهدای یادبود به نفرات برتر و عکس یادگاری، رویداد به پایان رسید. هدف اصلی شتابدهنده دیموند از برگزاری این رویداد ارتباط استارتاپ ها با سرمایه گذار است و امیدواریم توانسته باشیم گام مثبتی در راستای تحقق این هدف برداشته باشیم.

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved