جذب سرمایه دیموندلب _ استارتاپ دیموندلب جذب سرمایه کرد

جذب سرمایه دیموندلب
نویسنده: مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

جذب سرمایه استارتاپ دیموندلب از شرکت سرمایه گذاری اجوتک ونچرز

دیموندلب(نکسینولب) در روزهای گذشته موفق به جذب سرمایه از شرکت سرمایه گذاری اجوتک ونچرز شد و در پی این سرمایه گذاری به نکسینولب تغییر برند داد.

نکسینولب استارتاپی از دل دپارتمان آموزش شتابدهنده دیموند است که حاصل تجربه چندین و چندساله دیموند از بررسی، نیازسنجی و عارضه یابی هزاران ایده و کسب و کار استارتاپی داخلی و خارجی، همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر، تعامل با کارآفرینان در حوزه های مختلف و کشف نیازهای آموزشی کارآفرینان می باشد، راه حل دیموند برای ارتقا و رشد کارآفرینی در ایران ایجاد پلتفرمی برای آموزش و انتقال تجربه کارآفرینان و متخصصین حوزه های مختلف به علاقمندان کارافرینی است آنان که میخواهند خود ارزش آفرین باشند.

دیموند از ابتدای شروع فعالیت خود رویای خدمت رسانی به  هموطنان عزیز در تمامی نقاط کشور را در سر می پروراند، حالا با کمک نکسینولب این رویا تحقق یافته است و در حال حاضر از تمامی استان ها و شهرهای کشورمان تیم های استارتاپی از خدمات نکسینولب بهرمند هستند و دیگر آموزش های استاندارد محدود به کارآفرینان پایتخت نیست.

نکسینولب فعالیت خود را با مدیریت آقای امین ربانیان و از سال 97 آغاز کرد و در حال حاضر میزبان بیش از 450 منتور و متخصص کسب و کار است که به کارآفرینان در تمامی حوزه های کسب و کار مشاوره میدهد، نکسینولب در تلاش است با ارتقای فرهنگ همفکری و  انتقال تجربه باعث افزایش سرعت رشد و کاهش  میزان ریسک برای کسب و کارها شود.

در حال حاضر نکسینولب جامع ترین بستر ارائه خدمات منتورشیپ و آموزش های مرتبط با کسب و کار است که علاوه بر خدمات منتورشیپ شما میتوانید به بیش از 100 دوره و محتوای آموزشی از این طریق دسترسی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات نکسینولب به آدرس https://nexinolab.com/ مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:
نکسینولب
nexinolab

نکسینولب جامع‌ترین بستر ارائه خدمات و آموزش‌های مرتبط با کارآفرینی و کسب و کار است. در نکسینولب شما می‌توانید به سادگی با برترین مدرسان و مشاوران کارآفرینی و کسب وکار در ارتباط باشید و یا از محتواهای آموزشی آن بهره‌مند شوید.

Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved