اضافه شدن ویژگی امتیاز دهی در بخش آکوردهای استارت آپ لامینور

اضافه شدن ویژگی امتیاز دهی در بخش آکوردهای استارت آپ لامینور
نویسنده: مدیر سایت ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

استارت آپ لامینور که از تیم های کمپ شتابدهنده دیموند است در زمینه آموزش موسیقی فعالیت می کند.  این استارت آپ دو زمینه فعالیت دارد. بخش اول : بخش آکوردها و ترانه های موسیقی پاپ است که در این بخش کاربران و نوازندگان موسیقی با رویکرد جمع سپاری محتوای خود را برای به اشتراک گذاری با دیگران، وارد پلتفرم می کنند.

بخش دوم سایت لامینور به آموزش گیتار و تمرکز بر روی آموزش گیتار پاپ اختصاص یافته است. این بخش با همکاری مدرسین و آموزشگاه های موسیقی شکل گرفته است و هدف از این بخش کمک به هنرجویان موسیقی است تا به شکل کاربردی و به صرفه مهارت های خود را در نوازندگی بالا ببرند.

  • مزایای امتیاز دادن به محتوا در پلتفرم لامینور

با توجه به اینکه استارت آپ لامینور کار خود را با رویکرد جمع سپاری محتوا آغاز کرده است و در فاصله یکسال گذشته نزدیک به 3000 محتوا در سایت وارد شده است، آگاهی از کیفیت محتوا و نمایش اعتبار محتوا به یکی از مهمترین دغدغه های تیم تبدیل شده بود  که راه اندازی بخش امتیازدهی به عنوان قدم اول برای ارائه محتوای با کیفیت محسوب می شد.

  • کاربران سایت لامینور چگونه به محتوا رای می دهند؟

مخاطبین عمده سایت لامینور نوازندگان حرفه ای و نیمه حرفه ای هستند و آنها ترانه ها را خود اجرا می کنند و تایید حداکثری آنها به عنوان منبعی خوب برای اعتبار دادن به محتوا به حساب می آید.

کمتر از 45 روز از شروع راه اندازی این ویژگی بیش از 1500 رای در سایت لامینور ثبت شده است و تیم لامینور امیدوار است با تحلیل این امتیازها و اضافه کردن متریک های معتبر دیگر، بستر قابل اعتمادی را برای  نوازندگان و هنرجویان موسیقی فراهم کند

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved