کمپین اکسپوی 97 دیموند

تندیس دیموند
نویسنده: مدیر سایت ۱۰ دی ۱۳۹۷

اکسپوی 96 دیموندبا موضوع جمع بندی رویدادهای سال گذشته و ارائه نفرات برتر رویدادهای DMOND Pitches برگزار شد. اکسپوی امسال خصوصی تر خواهد بود و سرمایه گذاران مدعو، علاقمند به سرمایه گذاری در سری های بالاتر از بذری هستند. به همین دلیل و برای اینکه سایر تیم های خارج از شتابدهنده دیموند نیز شانس ارتباط با این سرمایه گذاران را داشته باشند، کمپینی طراحی کردیم تا 2 نفر از کسانی که شرایط مشروح را دارند، برای شرکت در رویداد DMOND Expo 97 دعوت شوند.

 

در این رویداد خصوصی سرمایه گذاری، شما به بیش از 60 شرکت سرمایه گذاری برتر اکوسیستم استارتاپی، سرمایه گذاران فرشته و شرکت های بزرگی که امکان همکاری با آن ها را خواهید داشت، معرفی می شوید و فضایی برای ارائه کسب و کار خود، شبکه سازی و جذب سرمایه خواهید داشت.
شرح کمپین:
✅حوزه های استارتاپ ها:
📝محیط زیست، کشاورزی، صنایع تغذیه و سلامت، مسکن

✅ شرایط استارتاپ:
⚠دارای محصول کامل، در مرحله جذب سرمایه سری دوم و بالاتر، دارای فعالیت پایدار

✅استانداردهای ویدیو:
📏در یک دقیقه، ایده کسب و کار، نحوه درآمدزایی، دستاوردها و مرحله ای که در اون قرار دارید رو توضیح بدید.
ویدیو باید یک راوی داشته باشد، در قالب افقی و در انتهای هر ویدیو، اعلام کنید که این ویدیو برای شرکت در کمپین اکسپوی 97 دیموند ارسال می شود.

✅نحوه ارسال ویدیوها:
📺ویدیوهاتون رو با اسم اعضای تیم، شماره تلفن بنیان گذار، آیدی اینستاگرام و شهر محل فعالیت به ایمیل Expo@dmondgroup.com بفرستید. پس از بررسی توسط تیم شتابدهنده دیموند، ویدیوها در اینستاگرام و تلگرام دیموند منتشر خواهد شد. ویدیوهایی که شرایط بالا را نداشته باشند، منتشر نخواهند شد.

✅نحوه انتخاب برنده:
🏆دو ویدیویی که بیشترین لایک و کامنت اینستاگرام رو مجموعاً داشته باشن برای شرکت در اکسپو انتخاب می شوند. ویدیوها تا تاریخ 1 بهمن منتشر می شوند و بعد از آن، 10 روز زمان برای دیده شدن ویدیوهاتون دارید. پس هرکسی که زودتر ویدیو بفرستد شانس بیشتری برای برنده شدن دارد. .

منتظر شما هستیم🚀

 

EXPO@DMONDGROUP.COM

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved