گزارش دوازدهمین دوره رویداد DMOND Pitches با موضوع سلامت و ورزش

نویسنده: مدیر سایت ۳۰ تیر ۱۳۹۷

 

 

در تاریخ 27 تیرماه 97 ، دوازدهمین دوره از رویدادهای DMOND Pitches برای اولین بار در حوزه سلامت و ورزش برگزار شد. در ابتدای رویداد پس از پخش تیزر معرفی شتابدهنده دیموند، توضیحاتی در مورد نحوه فعالیت این شتابدهنده، نحوه برگزاری رویداد و اعلام برنامه ارائه شد. سپس سرکار خانم صفازاده، از بخش سلامت سرمایه گذاری شناسا، فعالیت های این شرکت سرمایه گذاری در حوزه سلامت، خدمات و شرایط استفاده از آن را برای حضار توضیح دادند تا برای استفاده استارتاپ ها مفید واقع شود. در نهایت پیش از شروع ارائه ها، داورهای رویداد خود را معرفی کرده و توضیح کوتاهی از سابقه فعالیت خود در این زمینه داشتند.

آقایان: امیرحسین اسدی، دبیر جشنواره رسانه های دیجیتال در حوزه سلامت، روزبه شاهرخی، منتور توسعه کسب و کار در مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا، مهدی شریفی، کارشناس سرمایه گذاری در شرکت حصین و سرکار خانم آسیه صفازاده، مدیر طرح های حوزه سلامت در سرمایه گذاری شناسا

لازم به ذکر است که در این رویداد، برای اولین بار ارائه پوستر ایده های خام را داشتیم و برای کسانی که ایده اجرا نشده ای دارند، فرصت معرفی و دریافت مشاوره فراهم شد. اولین ارائه توسط تیم بقراط انجام شد.

بقراط:  نرم افزار مدیریت مطب آنلاین است. این تیم با حذف فرایندهای کاغذی، شماره پرونده و سیستم نوبت دهی هوشمند، سعی در تسهیل مسیر درمان و صرفه جویی در زمان پزشکان و بیماران دارد. همچنین سیستم معرفی پزشک، مسیریابی مطب و مقالات آموزشی پزشکی هم در فعالیت های این تیم است.

زوپ: این استارتاپ مشاوره ویدیویی پزشک و بیمار را در ساعات خارج از وقت اداری میسر می کند و شما می توانید هر زمان با پزشک مورد نظر خود تماس ویدیویی داشته باشید و همچنین از طریق پیامک، مشاوره رایگان پزشک دریافت کنید. این تیم در آینده زوپ کارت را برای تخفیفات درمانی ارائه خواهد کرد.

هاسپیتل: پلتفرم مشاوره پزشکی و سلامت آنلاین است که با بیش از 80 پزشک و 15 تماس تلفنی در روز فعالیت می کنند. امکان ارسال تصاویر برای پزشک و پیگیری درمان در این پلتفرم وجود دارد. همچنین این تیم با تولید محتوای ویدیویی به آموزش افراد کمک می کند.

دکتر بادی: یک اپلیکیشن برای کاهش وزن و سبک زندگی است که با ارائه تمرین های مناسب به افراد، برنامه تغزیه ای و افزایش انگیزه افراد با سیستم Gamification به کاهش وزن افراد کمک می کند. همچنین از طریق دستیار صوتی و تهیه بشقاب غذای شخصی، کالری دریافت شده شما را کنترل می کند.

نوروچلنج: این استارتاپ نرم افزاری بر روی هدست های آماده نصب می کند تا با سنسورهای موجود در آن، بتوانند میزان استرس و اضطراب افراد را بسنجند. این دستگاه در بین ورزشکاران حرفه ای طرفداران زیادی پیدا کرده و در شرایط افزایش استرس به شما تمریناتی برای کاهش آن می دهد.

شرکت مهندسی پزشکی بینی الکترونیکی: آخرین استارتاپ، دستگاه آنالایزر تنفسی برای تشخیص زودهنگام سرطان ریه ساخته است که از طریق ترکیبات آلی بازدم بیمار، سرطان را تشخیص می دهد. این دستگاه به صورت نیمه صنعتی ساخته شده و در مرحله بررسی برای ورود به بازار است.

 

ارائه پوستری: تیم سین اپ بخش عمده ای از خدمات پزشکی و پرستاری را به منزل می برد و مراجعه حضوری به مراکز شلوغ درمانی را به حداقل می رساند. درآمد این ایده از کمیسیون، فروش تجهیزات پزشکی و تبلیغات خواهد بود. برای برقراری ارتباط با این تیم با ایمیل Info@sin-app.ir تماس حاصل کنید.

 

پس از پایان ارائه ها، 15 دقیقه زمان استراحت، پذیرایی و شبکه سازی در نظر گرفته شد که در این فاصله، داوران امتیازات خود را به استارتاپ ها ارائه کردند تا نفرات اول تا سوم مشخص شود. همچنین ارائه پوستری سین اپ برای حضار علاقمند، پوستر و ایده خود را توضیح داد و سایرین از نظرات داوران، منتورها و

 

سرمایه گذاران حاضر بهره مند شدند. پس از این مدت زمان، نفرات اول تا سوم رویداد اعلام و از آن ها تقدیر شد.

 

تیم اول: دکتربادی

تیم دوم: بقراط

تیم سوم: زوپ

 

عکاسی این رویداد توسط تیم کادرو و پذیرایی آن توسط شرکت مهمانو انجام شد. شتابدهنده دیموند از تمامی شرکت کنندگانی که در رویدادها ما را همراهی می کنند، داورانی که با نظرات سازنده شان به رشد تیم های استارتاپی کمک می کنند و شرکت های سرمایه گذاری که ما را در این مسیر همراهی می کنند، صمیمانه سپاس گزاری می کند.

 

 

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved