گزارش دومین رویداد DMOND Pitches در اصفهان با موضوع سلامت، تغذیه و ورزش

گزارش دومین رویداد DMOND Pitches در اصفهان با موضوع سلامت، تغذیه و ورزش
نویسنده: مدیر سایت ۲۱ مهر ۱۳۹۷

در تاریخ 18 مهرماه 97، دومین دوره از رویداد DMOND Pitches با موضوع سلامت، تغذیه و ورزش در دانشگاه صنعتی اصفهان، برگزار شد. در این رویداد، مهمانانی از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، جشنواره شیخ بهایی، شهرداری اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز رشد حضور داشتند. داوران رویداد آقایان: مهندس احمد ورد، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان، میلاد مهرآرام، منتور شتابدهنده دیموند و خانم ها: دکتر رویا ملاباشی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکتر ممتازپور از دانشگاه صنعتی اصفهان بودند و با بازخورهای تخصصی و مفید خود استارتاپ ها را به چالش کشیدند.

در ابتدای رویداد پس از پخش سرود ملی و تیزر معرفی شتابدهنده دیموند، توضیحات مختصری در مورد عملکرد این شتابدهنده در دانشگاه صنعتی اصفهان و نحوه برگزاری رویداد ارائه شد. هدف از برگزاری این رویداد، ارتباط میان سرمایه گذاران و استارتاپ ها، شبکه سازی میان افراد و شبیه سازی فضای ارائه به سرمایه گذاران بیان شد. پس از معرفی داوران رویداد، ارائه استارتاپ ها با تیم جیم چی شروع شد.

جیم چی: رابط بین ورزشکاران و باشگاه های ورزشی است و به علت زیاد بودن هزینه باشگاه ها، ثبت نام آن ها را به صورت آنلاین و با هزینه کمتر انجام می دهد.

حکیم تور

این استارتاپ در حوزه توریسم پزشکی فعال است و قصد دارد مسافرانی که از کشورهای عربی به خاطر جراحی های زیبایی وارد ایران می شوند را از ابتدای مسیر ورود، اسکان، پیدا کردن پزشک و تمامی مراحل حمایت کند.

سایتوتک

این استارتاپ زیر مجموعه شرکت فرسان صنعت است و یک نرم افزار تشخیص سرطان دهانه رحم و تست پاپ اسمیر است که احتمال خطای تشخیص آزمایشگاه ها را کاهش می دهد.

هارمر

تولید کننده آتل های سه بعدی از طریق پرینتر و اسکنرهای سه بعدی است که سبک، محکم و ضدآب است و برای هر کس به صورت جداگانه تولید می شود و به علت جریان هوا از زخم شدن پوست ناحیه زیر گچ جلوگیری می کند.

میتیتو

استارتاپ فعال در حوزه تغذیه است که پکیج های پذیرایی مجالس، رویدادها، دورهمی ها و .. را از مواد سالم و تازه، بسته بندی و آماده می کند. پذیرایی این رویداد نیز به عهده تیم میتیتو بوده است.

 

پس از پایان ارائه استارتاپ ها، 20 دقیقه زمان برای پذیرایی و شبکه سازی بین افراد در نظر گرفته شد. در این مدت امتیازات ارائه شده توسط داوران محاسبه و نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

تیم اول: حکیم تور

تیم دوم: هارمر

تیم سوم: سایتوتک

 

 

پس از ثبت عکس یادگاری مهمانان توسط تیم کادرو، دومین رویداد DMOND Pitches در اصفهان به پایان رسید. امیدواریم توانسته باشیم با کمک تمام مهمانان محترم این رویداد، گامی مفید در راستای رشد استارتاپ های این حوزه در شهر اصفهان برداریم. شرکت کنندگان این رویداد می توانند تصاویر کامل رویداد را از لینک زیر دانلود کنند.

گالری تصاویر رویداد

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved