فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا

فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا
نویسنده: Mostafa Esmaeili ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

در حالیکه بسیاری از کشورها هنوز در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، ما می‌خواهیم در این مقاله نگاهی به انتهای این بحران و دوران پساکرونا داشته باشیم. در ابتدا، مردم از بیماری کرونا بهبود خواهند یافت، پزشکان در سراسر جهان بر روی درمان این بیماری تلاش خواهند کرد و به موفقیت می‌رسند و کشورهای بزرگی نظیر ایالات متحده آمریکا از پیک همه گیری این بیماری عبور خواهند کرد. همه این نشانه‌ها به ما می‌گوید که به زودی دولت‌ها به مردم اجازه خواهند داد که زندگی خود را از سر گیرند. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که فضاهای کار اشتراکی برای بازگشایی و استقبال از اعضای آماده شوند. در صورت پیروی از توصیه‎های مدیریت بحران و حفظ روحیه جمعی، از سرگیری مجددا فعالیت، آسان‌تر خواهد بود. علاوه براین، در این مقاله نکات عملی و مدل‌های جدید تجاری ارائه خواهد شد که به شما در پساکرونا کمک می‏‌نماید.

فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا

 

درنظر بگیرید که اقتصاد فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا تغییر خواهد کرد

صاحبان فضاهای کار اشتراکی می‌دانند که این بحران به پایان خواهد رسید، ولی ساده‌لوحانه است که انتظار داشته باشیم زندگی به همان وضعیت قبل از همه‌گیری بر می‌گردد. در حال حاضر هم از لحاظ سلامت و هم از لحاظ اقتصادی اختلال‌هایی در جامعه ایجاد شده است که باعث تغییر اقتصاد جهانی، تجارت بین المللی و جامعه خواهد شد. نکته مثبت این موضوع، بیدار شدن همبستگی اجتماعی، احساس بیشتر همبستگی ملی، مشارکت در برنامه‌های خیریه و انجام ماموریت اجتماعی بالاتر است. فضاهای کار اشتراکی می‎توانند به اعضای خود در این شرایط کمک کنند.

اگرچه مشاغل و کارآفرینان انفرادی برای تجدید درآمد خود به کمک نیاز خواهد داشت چون در جریان بحران همه‌گیری کرونا منابع خود را تمام خواهند کرد. شرکت‌ها مدل دورکاری و کار از خانه را اتخاذ کرده‎اند و دیگر عجله برای بازگشت به فضاهای کار اشتراکی که نیاز به پرداخت اجاره دارند، نخواهند داشت. علاوه بر این مردم در مورد شیوع مجدد این بیماری احتمالا نگران خواهند بود.

فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا

 

راه‌های جایگزین برای بدست آورد درآمد در فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا

عواقب همه گیری ویروس کرونا تهدید آمیز است اما پیشنهاد می‎شود که آنها را به عنوان چالش‌های مثبت مشاهده کنید که شما را به خلاقیت و مبتکر بودن وادار خواهد کرد. خدمات خود را دوباره ارزیابی کنید و راه حل‌های جدید و مدل‌های کسب و کار جازیگزین را بررسی کنید تا در زمان شیوع یک ویروس دیگر آماده باشید که نیازهای فوری جامعه خود را برطرف نمایید.

1. برنامه فضاهای اشتراکی مجازی را تهیه کنید:

  • حق عضویت فضاهای کار اشتراکی مجازی، راهی است که می‌توانید در زمان رکود پس از بحران کرونا به کار بگیرید. قیمت این برنامه برای اعضا مقرون به صرفه خواهد بود زیرا اعضا به محل کار نمی‌آیند. با این وجود، آنها دفاتر مجازی خود را اجاره می‌دهند، خدمات پستی مجازی را دریافت می‌نمایند و از فعالیت‌هایی نظیر پشتیبانی آی تی، دسترسی به منابع آموزشی آنلاین، کنفرانس های آنلاین و … استفاده می‌برند.
  • مدل جدید خود را تحت عنوان توقف عضویت یا حذف روزهای بی‌استفاده برای ماه‌های آینده به افرادی که عضویت را خریداری کرده‌اند، معرفی نمایید.
  • تخفیفات ویژه‌ای را برای اعضای جدید و فعلی بویژه برای افرادی که آماده خرید عضویت 6 ماهه یا سالانه هستند، پیشنهاد کنید.
  • لغو اشتراک خود را آسان کنید. این یک نکته مثبت برای مشتریانی است که هنوز مطمئن نیستند.
  • از مستاجران خود پشتیبانی کنید؛ شما می‌توانید از طریق فروش خدماتی با تخفیف نظیر مشاوره مدیریتی، از آنها حمایت کنید. اگر از برنامه معرفی کسب و کار خود را دارید می‌توانید پیشنهادات آنها را نیز وارد کنید.
  • استراتژی‌های بازاریابی خود را تغییر دهید. اول از همه، اگر توجه بیشتری به بازاریابی دیجیتال کرده بودید، همین مسیر را ادامه دهید. پس از بحران کرونا، مرز نامحسوس بین زندگی مجازی و زندگی واقعی وجود خواهد داشت. همچنان به نوشتن و به اشتراک گذاری مقالات وبلاگ، فیلم برداری، ضبط پاتکست ادامه دهید و در یک کلام از همه کانال‌های موجود در بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ برند فضای کار اشتراکی خود استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

۹ پیش‌بینی برای دوران پسا کرونا

 

فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا

 

2. از بازار تا شرکت‌ها:

  • بسیاری از شرکت‌ها خود را با دورکاری تطبیق داده و می‌بینند که کارمندانشان، حتی اگر تمام روز در دفتر نیستند، می‌توانند مولد باشند. شما می‌توانید یک پیشنهاد ویژه به این شرکت‌های تجاری ارائه دهید، اینکه آنها می‌توانند تیم خود را به این فضاهای کار اشتراکی منتقل کنند که باعث افزایش بهره‌وری آنها خواهد شد. بهتر این است که به جای اجاره یک دفتر خصوصی، هزینه فضای کار اشتراکی که بسیار پایین‌تر خواهد بود را بپردازند.
  • به دیجیتال کردن فضای کار اشتراکی خود ادامه دهید: در حال حاضر دیگر کسی به دیجیتال شدن آینده شکی ندارد. اگر هنوز نرم افزاری برای مدیریت فضای کار اشتراکی خود با امکان رزرو از راه دور فضاها از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، ندارید، سریعتر آن را تامین نمایید. در نظر داشته باشید که همه‌گیری ویروس کرونا رفتار و طرز فکر ما را تغییر خواهد داد. اعضا ترجیح می‌دهند که فقط برای رزرو اتاق جلسات در محل حضور پیدا نکنند.
  • با مشتریان سازمانی خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که وضعیت جلسات خود را مشخص نمایند. شما باید به جای اینکه منتظر باشید که مشتریان این کار را انجام دهند، شما پیشگام باشید و روابط دوستانه و تجاری خود را بازیابی کنید.
  • عضویت دانشجویان را برای دانشجویان دانشگاهی که در حال حاضر کلاس های آنلاین را می گذارند، معرفی نمایید. بسیاری از امکانات آموزشی به مطالعات از راه دور منتقل می شوند.
  • اجاره یک نفره اتاق های جلسات برای جلسات مجازی را به اعضای خود پیشنهاد کنید. شما می‌توانید راه حل های ویدئو کنفرانس را  در طول دوران قرنطینه ارائه دهید تا خدمات شما برجسته باشد.
  • آماده باشید که فضای اشتراکی شما به یکباره پر نخواهند شد. در مورد چگونگی استفاده از این فضاها برای نیازهای مختلف تجاری فکر کنید.
  • از ابزارهای خود برای برگزاری دوره‌های آموزشی و رویدادهای آنلاین کمک بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:

اتحاد اکوسیستم نوآوری ، در برابر ویروس کرونا

 

فضاهای کار اشتراکی در پساکرونا

 

سلامتی اعضای خود را مقدم بر هرچیزی در نظر بگیرید

بیماری کرونا، درس‌های زیادی به ما آموخته است. حالا می‌دانید که چگونه فضای کار اشتراکی خود را به مکانی امن‌تر برای ساکنین خود تبدیل کنید و شیوع هر نوع ویروس را متوقف کنید. رعایت موارد ساده می‌تواند جان بسیاری را نجات دهد. بنابریان حتی پس از بازگشایی، قوانین تنظیم شده را رعایت نمایید.

  • فضای کار اشتراکی خود را همیشه تمیز و بهداشتی نگه دارید.
  • تمامی سطوح را مرتبا با مواد ضدعفونی کننده پاک کنید.
  • مواد ضدعفونی کننده را در مکان هایی قرار دهید که اعضا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.
  • در محل کار تهویه مناسب تعبیه کنید.
  • برای هرکسی که علایم بیماری دارد ماسک های جراحی تهیه کنید و یا آنها را ترغیب نمایید که از خانه کار کنند.
  • برای تقویت سیستم ایمین بدن، میوه تازه، میان وعده های سالم و نوشیدنی های ویتامینی را به اعضا پیشنهاد دهید.
دیموند
اشتراک گذاری:
برچسب ها:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved