معرفی 6 شتابدهنده برتر امریکا

معرفی ٦ شتابدهنده برتر امریکا
نویسنده: مدیر سایت ۱۲ مهر ۱۳۹۶

شتابدهنده Y Combinator: این شتابدهنده از سال 2005 شروع به کار کرده و تیم داخلی آن از 60 نفر تشکیل شده است. از استارتاپ های موفق آن می توان به Airbnb و Stripe اشاره کرد. قابلیت برتر این شتابدهنده مربیان کم نظیر و شبکه سرمایه ای آن است. هیچ محدودیتی برای ملاقات با منتورها وجود ندارد، هر بنیان گذار می تواند هر تعداد نیروی کار داشته باشد و با پایان دوره شتابدهی، پشتیبانی شتابدهنده از استارتاپ ها قطع نمی شود.

شتابدهنده 500Startups:  این شتابدهنده از سال 2010 شروع به کار کرده و تیم داخلی آن از 59 نفر تشکیل شده است. از استارتاپ های موفق آن می توان به Twilio اشاره کرد.  این شتابدهنده یک سرمایه گذاری اولیه و یک سرمایه گذاری سری A دارد. بعلاوه تلاش برای ساخت اکوسیستم استارتاپی در همه ی کشورها، تنوع و هم افزایی آن و راه اندازی برنامه ها و رویدادهای آموزشی از نقاط قوت این شتابدهنده است. همچنین این شتابدهنده تاکید بر افزایش بانوان بنیان گذار دارد.

شتابدهنده TechStars: این شتابدهنده از سال 2006 شروع به کار کرده و تیم داخلی آن از 151 نفر تشکیل شده است. از استارتاپ های موفق آن می توان به Classpass اشاره کرد.  این شتابدهنده یک شبکه گسترش یافته جهانی دارد که یک برنامه مربی گری سه ماهه به استارتاپ هایش ارائه می دهد. 34Techstars شعبه مختلف دارد که بر اساس نیاز هر تیم به آنها قدرت انتخاب مکانی می دهد.

شتابدهنده Plug and Play Tech center: این شتابدهنده از سال 2006 شروع به کار کرده و تیم داخلی آن از 125 نفر تشکیل شده است. از استارتاپ های موفق آن می توان به Zoosk, Paypal ,Lendingclub و Dropbox اشاره کرد. پلاگ اند پلی 22 شعبه در دنیا دارد و نکته قابل توجه آن تعداد زیاد سرمایه گذاری های سالانه آن است. این شتابدهنده سالانه روی 100 استارتاپ منتخب سرمایه گذاری می کند و هر استارتاپی با هر اندازه ای می تواند وارد برنامه شتابدهی شود.

شتابدهنده Coplex: این شتابدهنده از سال 2000 شروع به کار کرده و تیم داخلی آن از 31 نفر تشکیل شده است. از استارتاپ های موفق آن می توان به Pluto TV اشاره کرد. وجه تمایز این شتابدهنده این است که فقط با متخصصان موضوعی و non-coding برای ایجاد شرکت های نرم افزاری جدید کار می کند.

شتابدهنده Dreamit: این شتابدهنده از سال 2008 شروع به کار کرده و تیم داخلی آن از 24 نفر تشکیل شده است. از استارتاپ های موفق آن می توان به SeatGeek اشاره کرد. Dreamit علاوه بر شتابدهنده، یک سرمایه گذاری خطرپذیر هم هست و دسترسی به سرمایه گذار از نقاط قوت این شتابدهنده به شمار می رود. این شتابدهنده دو نوع برنامه شتابدهی دارد و بر رشد تعداد کاربران و بازار استارتاپ ها متمرکز است.

https://www.entrepreneur.com/article/300026

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved