گزارش اولین رویداد DMOND Pitches در بوشهر

گزارش اولین رویداد DMOND Pitches در بوشهر
نویسنده: مدیر سایت ۲۲ دی ۱۳۹۷

نخستین رویداد DMOND Pitches در دفتر بوشهر شتابدهنده دیموند واقع در پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، با موضوع خدمات و خرده فروشی برگزار شد. در این رویداد سعی کردیم از ایده های جدید استقبال کنیم و تیم های جدیدی را به منتورها و سرمایه گذاران حاضر در رویداد، معرفی کنیم. همچنین این رویداد آغازی برای معرفی رسمی شتابدهنده دیموند به اکوسیستم کارآفرینی بوشهر بود که پس از پخش تیزر معرفی شتابدهنده دیموند و ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت دیموند در بوشهر، کمپین دیموند اکسپوی 97 نیز معرفی شد تا در این رویداد، پذیرای یک تیم از بوشهر باشیم.

 

 

داوران این رویداد، آقایان: دکتر حبیب رستمی – ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس، حسن دریس زاده- شرکت آتی ساز فناوری و منتور شتابدهنده دیموند، مجید جراحی – سازمان فناوری اطلاعات و جواد فروغی فرد – گروه صنعتی پلیمر بوشهر و سرمایه گذار، خود را معرفی کردند و ارائه استارتاپ ها آغاز شد.

تیم زودجو: این پلتفرم عرضه و تقاضا را به هم مرتبط می کند و برای عرضه کنندگان، فروشگاه یا ویترینی برای ارائه محصول و خدماتشان است و برای متقاضیان، نشان دهنده نزدیکترین و بهترین محل عرضه نیازمندی آن ها است.

تیم خرمانو: عرضه و فروش آنلاین خرما، محصولات خرما و مشتقات آن به تمام نقاط ایران است و در چشم انداز خود صادرات آن ها را دیده. این استارتاپ در حال حاضر وبسایت خود با محصولات ابتدایی را آماده کرده است.

تیم کاربامو: ارائه دهنده خدمات نظافت، تعمیرات، شستشو، لوله کشی، برقکاری و غیره برای استان بوشهر است که در حال حاضر فعالیت خود را شروع کرده، سفارش گرفته و در کمپ پیش شتابدهی دیموند مستقر است.

تیم اوباکس: این استارتاپ سرویس آنلاین تعمیرات موبایل و لوازم دیجیتال است که مزیت رقابتی آن تجربه 14 ساله بنیان گذار تیم می باشد.

تیم ویزیت: ویزیت سیستم مدیریت آنلاین مطب برای نوبت دهی است که بنیان گذاران آن 22 ماه روی این پروژه کار کرده و ویژگی های زیادی برای آن طراحی کرده اند.

 

پس از پایان ارائه تیم ها، مهمانان برای پذیرایی و شبکه سازی به لابی سالن دعوت شدند و در این زمان، داوران بر اساس چک لیست های خود، امتیازدهی به تیم ها را انجام داده و نفر اول این رویداد، استارتاپ اوباکس معرفی شد.

 

همچنین در انتها اعلام شد که مفهوم برنده شدن در این نوع رویدادها درست نیست و اینکه جوانان با این شرایط اقتصادی همچنان با پشتکار در راستای رشد و گسترش کسب و کار نوپای خود تلاش می کنند همه برنده هستند اما برای ایجاد انگیزه جهت ارائه بهتر، نفر اول معرفی و تقدیر می شود.

در پایان رویداد نیز طبق روال معمول، عکس دسته جمعی یادگاری ثبت شد و این رویداد به پایان رسید.

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved