گزارش رویداد DMOND Meetup با موضوع پرداخت های پلتفرمی با همکاری زرین پال

گزارش رویداد DMOND Meetup با موضوع پرداخت های پلتفرمی با همکاری زرین پال
نویسنده: مدیر سایت ۱۲ دی ۱۳۹۷
در تاریخ 10 دی ماه 97، دورهمی DMOND Meetup با مدیریت آقای مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال برگزار شد.
رویداد با صحبت درباره فناوری های نوین مالی و زیرشاخه های نوآوری آن شروع شد. نو بودن
بازار و شروع کار پرداخت های الکترونیکی توسط paypal ، نوآوری
هایی که منجر به خصوصی شدن بانک ها شده، از ورشکستگی آنها جلوگیری کرده و به این بحران خاتمه داده بود. انقلاب فناوری مالی زمانی رخ داد که بانک ها در جستجوی کاهش هزینه ها  و ایجاد سهولت در کارهای بانکی، نوآوری را در سیاست های خود قرار دادند و این منجر به ایجاد فرصت برای استارت آپ هایی شد که در این حوزه فعالیت می کردند. سرمایه گذاری های میلیارد دلاری بر بستر فینتک بر روی استارت آپ های بزرگ این حوزه انجام شده
است.
زرین پال از سال ٨٩ با ارزش پیشنهادی مدیریت ریسک و کار با حداقل سود، شروع به کار کرد اما با مشکلاتی از جمله فیلتر شدن های پی در پی و بسته شدن حساب ها مواجه بودند.
توصیه مدیرعامل زرین پال برای هر کسب و کاری این است که به همراه کاهش هزینه ها ، بروکراسی را حذف کنید و با ارائه محصول مورد نیاز مشتری، حتماً موفق خواهید شد.
مشکلاتی و چالش هایی همواره برای کسب و کارهای نوپا وجود داشته و دارد ، از بزرگترین مشکلاتی که بنیانگذار زرین پال در حوزه نوآوری های فناوری های مالی به آنها اشاره کردند بیمه و مالیات بود، طبق صحبت های ایشان بیمه یکی از پرچالش ترین مباحث کسب و کارهای نوپا است و عدم شناخت کافی صنف های مالیات و بیمه از استارتاپ ها، منجر به شک در حساب های شما می شود.
حضار  سوال هایی درمورد علت فیلتر شدن زرین پال داشتند که طبق گفته های آقای امیری، دفعه اول به علت سرویس دهی به سایت های فروش فیلم و دفعه دوم به علت نداشتن مجوز فیلتر شدند.
در ادامه سوال ها از خدمات دهی به سایت های شرط بندی و پول شویی بحث هایی شد که جناب آقای امیری از تجربیات خود در این راه گفتند و طریقه شناسایی این افراد را توضیح دادند. جایشان همچنین حمایت هایی که زرین پال از تیم های نوآور در حوزه فناوری های مالی انجام می دهد و آمادگی همکاری با آنهارا در جلسه اعلام کردند . مدل درآمدزایی زرین پال دریافت یک درصد کمیسیون از هر تراکنش بود. سرویس های خدماتی زرین پال: زرین گیت، وب گیت، USSD و زرین لینک، آماده ارائه خدمت به کسب و کارهای این حوزه است.
پس از پایان صحبت و شبکه سازی حضار، رویداد به اتمام رسید و خوشحالیم که با استناد به برگه های نظرسنجی، دورهمی برای تمام شرکت کنندگان مفید واقع شد.
اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved