گزارش رویداد DMOND Pitches در اصفهان با موضوع رسانه و تبلیغات

گزارش رویداد DMOND Pitches در اصفهان با موضوع رسانه و تبلیغات
نویسنده: مدیر سایت ۰۱ دی ۱۳۹۷

در تاریخ 28 آذرماه 97، سومین سری از رویدادهای DMOND Pitches در دفتر اصفهان شتابدهنده دیموند واقع در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. این رویداد با موضوع رسانه و تبلیغات، میزبان 6 استارتاپ از این حوزه، آونگ ایمیل، باکس، نئولایز، پل، آی نوتی و ایران رویداد بود.

داوران رویداد آقایان: دکتر محسن شجاعی، سرپرست مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرک علمی تحقیقاتی، علیرضا شریف منش، مدیر حقوقی روزنامه نسل فردا و کارشناس رسانه، حمیدرضا کریم پور از کمیته رسانه و تبلیغات اتاق بازرگانی، آقای میلاد مهرآرام، منتور شتابدهنده دیموند و متخصص در حوزه UI بودند. علاوه بر داوران و استارتاپ ها، در این رویداد میزبان فعالان اکوسیستم کارآفرینی اصفهان از جمله امیرعلی شریفیان. مدیرعامل شرکت فن آفرینی آلتون، داوود دهقان و صدف اصفا از رسانه اصفهان پلاس، احسان فقیه از شتابدهنده و فضای کار اشتراکی پویتک و منتورها و استارتاپ های این حوزه بودیم.

در ابتدای رویداد پس از توضیح کوتاهی در مورد نحوه برگزاری رویداد و رویدادهای گذشته، ارائه استارتاپ ها با تیم آونگ ایمیل شروع شد.

آونگ ایمیل: این استارتاپ سامانه ایمیل مارکتینگ ایرانی است که علاوه بر اینکه مشکل پرداخت سامانه های خارجی را حل می کند، سرویس های ویژه ای از قبیل ارسال ایمیل رایگان تا 1200 کاربر و تخفیفات ویژه برای استارتاپ ها ارائه می دهد.

ایران رویداد: رسانه جامع برای اطلاع رسانی رویدادهای کل کشور، است که بر اساس علایق هر شخص، ترتیب نشان دادن رویدادها شخصی سازی می شود و سعی بر این دارد که در آینده تمام رویدادها در موضوعات مختلف را پوشش دهد.

باکس: باکس یک تبلیغات تعاملی را ارائه می دهد. این استارتاپ با ارائه استندهای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و نصب اپلیکیشن های خاص بر آن ها، مخاطب را جذب می کند. برای مثال یکی از فعالیت های آن ها برای شرکت رایتل، لبخند زیباتر شماره رندتر بوده است.

آی نوتی: این استارتاپ خدمات CRM و ارتباط با مشتریان، کارت ویزیت الکترونیک، بانکداری الکترونیک و امکان تراکنش های محدود، تبلیغات با هزینه کم و ارسال پیامک و نوتیفیکیشن را ارائه می کند.

نئولایز: پلتفرمی برای آنالیز داده های شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر و … است که با پشتیبانی فارسی کامل، برای بازاریابی بهتر در شبکه های اجتماعی و بررسی مخاطبان است.

پل: این استارتاپ ایده ای برای ارتباط بین تبلیغات دهندگان و اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی داشته و می خواهد با طبقه بندی سبک فعالیت اینفلوئنسرها و میزان انگیجمنت ریت آن ها، این دو گروه را با هم ارتباط دهد.

 

 

 

در کنار این استارتاپ ها، تیم دیگری با نام 3D باکس، محصول اولیه خود را برای معرفی آورده بود و تصاویر سه بعدی برای تبلیغات نشان می داد.

پس از ارائه استارتاپ ها، زمانی برای استراحت و شبکه سازی بین حاضران در نظر گرفته شد که با پذیرایی یلدایی تیم میتتو همراه شد. در ادامه، نفرات اول تا سوم رویداد طبق آرای داوران به ترتیب:

 

تیم اول: باکس

تیم دوم: نئولایز

تیم سوم: آونگ ایمیل

 

معرفی شدند. طبق روال همیشگی رویداد، عکس دسته جمعی با مهمانان ثبت و این رویداد نیز به اتمام رسید. امیدواریم این رویدادها گامی مثبت در راستای ارتباط بین استارتاپ ها و سرمایه گذاران، ورود به بازار آن ها و شبکه سازی بردارد.

 

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved