خبرنامه مردادماه 96

خبرنامه ماه ٩٧
نویسنده: مدیر سایت ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

 

آنچه در دیموند گذشت

جمعه 30 تیر تا دوشنبه 2 خرداد: شتابدهنده دیموند با حضور در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ به معرفی خدمات خود به استارتاپ‌ها در زمینه شتابدهی ، سرمایه گذاری و همچنین برنامه های خود برای رفع نیازهای سازمان‌ها پرداخت. همچنین تعدادی از استارتاپ‌های دیموند مانند «می بریم»، «ویترین نت»، «یادیز»،«ادلیفت»(دیموند تهران)، «صورتی‌ها»(دیموند تبریز)، «آشتا» و «آیمدیتو»(دیموند شیراز) و نیز در غرفه این شتابدهنده حضور داشتند و خدمات و دستاوردهای خود را به مراجعه کنندگان ارائه و معرفی کردند. همچنین در بخش رقابتی ارائه های الکام استارز این دوره از سوی داوران، «نواک» و «نیو»، استارتاپ های حمایت شده شتابدهنده دیموند جزء 10 تیم برتر شناخته شدند.

چهارشنبه 4 مرداد: کارگاه “حسابرسی مالیاتی برای استارتاپ ­ها” توسط خانم سمانه یوسفی، حسابرس ارشد سازمان حسابرسی برگزار شد. در این کارگاه مباحثی مانند روش محاسبه حقوق و دستمزد، تحریر دفاتر قانونی، معافیت­های مالیاتی و ماهیت حساب­ ها پوشش داده شد.

شنبه 7 مرداد:: دیموند میزبان مهمانان کارگاه “دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپ­ ها” بود. در این کارگاه آقای سجاد احمدی به دوستان علاقمند مطالب آموزشی در زمینه ابزارهای استارتاپی برای دیجیتال مارکتینگ، درگیرسازی مشتریان و افزایش نرخ مشتریان فعال ارائه کردند.

یکشنبه 8 مرداد: به دلیل استقبال زیاد کارگاه ­های حقوقی دیموند؛ این شتابدهنده جلسه پرسش و پاسخ حقوق تجارت را توسط خانم شهرزاد حدادی، مشاور حقوقی دیموند با محوریت موافقت­نامه سهامداران برگزار کرد و در آن سعی شد به تمامی سوالات دوستانی که در این جلسه شرکت کرده بودند پاسخ داده شود.

سه شنبه 17 مرداد: در این روز کارگاه جامعی به نام “استارتاپت رو قوت بده” در دیموند برگزار شد. آقای دکتر رادمهر از صفر تا صد تاسیس یک استارتاپ را در این کارگاه توضیح دادند.

سه شنبه 23 مرداد: کارگاه “تبلیغات، روابط عمومی، برندینگ و …، از کجا شروع کنیم؟” توسط آقای حسین فقیه خراسانی در دیموند برگزار شد. سرفصل‌هایی مانند مدل مفهومی ارتباطات برند، بازاریابی و ارتباطات و برندینگ، تبلیغات و روابط عمومی در عمل، در این کارگاه تدریس شد.

چهارشنبه 25 مرداد: چهارمین سری از رویدادهای بزرگ دیموند به نامDMOND Pitches با محوریت غذا و کشاورزی در این روز برگزار شد. استارتاپ­های دلیون، بقچه، چکاو، ایران فود سرویس، میوه باکس، ویتاپک، کارمزینو، ایت بیت و کشاورزی هوشمند کسب و کار خود را برای هیات داورانی متشکل از آقایان مهدی فرهودی (مدیر مرکز رشد و نوآوری انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی)، سهیل عباسی (مدیرعامل شتابدهنده تک)، عزیزاله زرگران (عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی)، بهاءالدین سادات تهرانی (مدیرعامل شرکت سازیبا)، امین سمیعی (مدیر فروش و بازاریابی اسنپ فود) ارائه کردند. داورها نیز استارتاپ­ها را ارزیابی نمودند. پس از فرآیند داروی، مشخص شد که تیم دلیون سوم، تیم ایت بیت دوم و تیم ایران فود سرویس اول شده ­اند. همچنین به رسم یادبود هدایایی به تیم برتر اهدا شد. ولی نکته مهم­تر این رویداد تعامل و ارتباط سازمان­ها و استارتاپ­ها و فراهم آمدن فرصت­ های خوب همکاری برای هر دو گروه بود.
سه شنبه 31 مرداد: کارگاه “نوآوری در مدل کسب و کار استارتاپ ها” با حضور آقای آرمان صفایی برگزار شد. ارزیابی مدل کسب و کار، متدولوژی نوین دنیا برای نوآوری در مدل کسب و کار و مدل‌های کسب و کار کاربردی در ایران از مواردی بودند که در این کارگاه بحث شد.

دیموند پیش رو

دوشنبه 13 شهریور: برنامه همیشگی DMOND Meetup با محوریت اینترنت اشیاء برگزار خواهد شد. استارتاپ­ های موفق این حوزه و دیگر مشتاقان اینترنت اشیاء دور هم جمع می شوند و در خصوص شرایط، مزایا و چالش­های آموزش الکترونیک با هم گفتگو می کنند.
چهارشنبه 29 شهریور: در این روز از ساعت 15 تا 17پنجمین دوره از رویداد DMON Pitches با موضوع آموزش برگزار خواهد شد. مطابق معمول استارتاپ های فعال در این حوزه کسب و کار خود را برای داوران ارائه و حوزه فعالیت خود را تشریح خواهند کرد. در انتها با رای داوران استارتاپ برتر معرفی خواهد شد. اگر به حوزه آموزش علاقمندید، منتظر حضور شما در این رویداد خواهیم بود.

با استارتاپ های دیموند آشنا شوید

معرفی استارتاپ بلیتو:
بلیتو یکی از استارتاپ ­های دیموند است که فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرده است. ممکن است شما نیز این تجربه را داشته باشید که بلیت رویداد هنری را بخرید و نتوانید در آن رویداد شرکت کنید، یا اینکه برای رویداد مورد علاقه تان موفق به تهیه بلیت نشدید. بلیتو دقیقا برای همین اینجاست. این استارتاپ با فراهم آوردن بستری گسترده سعی کرده است، این خلا را برای مردم و علاقه مندان به هنر پر کند. همچنین بلیتو مرجعی کامل از رویدادهای فرهنگی هنری است که تمرکز و توان خود را صرف جمع آوری، اطلاع رسانی و فروش بلیت برای این رویدادها می‌کند. علاوه بر این بلیتو سرویس های هیجان انگیزی را برای کاربرانش در نظر گرفته که حتما در آینده ای نه چندان دور از آن‌ها رو نمایی می‌کند. هنر بسیار ارزشمند است و شاید قیمت گذاشتن بر آن کار درستی نباشد اما رسالت بلیتو این است که از پرداخت هزینه های زیاد برای شرکت در رویدادهای مورد علاقه مردم جلوگیری کند و شفافیت این بازار را تضمین نماید.
برای استفاده از خدمات بلیتو می‌توانید به وبسایت این استارتاپ به آدرسwww.bili.to مراجعه کنید.

با سرمایه گذاری های پلاگ اند پلی آشنا شوید

معرفی PayPal
پی پل (PayPal)یک شرکت آمریکایی است که در سال 1998 تاسیس شد و شتابدهنده پلاگ اند پلی در سال 1999 در مراحل اولیه شکل گیری پی پل سرمایه گذاری انجام داد. این شرکت در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانه پی‌پل پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. یک حساب پی ‌پل می‌تواند از طریق حساب بانکی، دفاتر خدمات مالی و یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌ پل نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی ‌پل و یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.
پی‌ پل از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند. در سوم اکتبر ۲۰۰۲، پی ‌پل به عنوان یک شرکت جانبی کاملاً به مالکیت ای بی (Ebay) درآمد. دفاتر مرکزی پی‌ پل در شهر سن خوزه، ایالات متحده آمریکا و در مجاورت دفاتر شرکت ای‌ بی مستقر هستند.
پی پل با بیشتر از 153 حساب کاربری در سراسر جهان، به سرعت تبدیل به سردمدار روش‌های پرداخت آنلاین شد و در حال حاضر خدمات خود را در 190 بازار و 24 ارز رسمی در سراسر دنیا ارائه می‌کند.
www.paypal.com

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved