خبرنامه فروردین ماه 97

خبرنامه ماه ٩٧
نویسنده: مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

مراسم افتتاحیه شتابدهنده دیموند و نخستین رویداد DMOND Pitches در اصفهان

در تاریخ 29 فروردین ماه 1397 ، اولین رویداد DMOND Pitches در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، اعلام رسمی همکاری شتابدهنده دیموند و دانشگاه صنعتی اصفهان بود و برای شروع فعالیت و آشنایی بیشتر با اکوسیستم، رویداد DMOND Pitches با موضوع خدمات و خرده فروشی برگزار شد. در ابتدای رویداد، پس از پخش سرود ملی و تیزر معرفی شتابدهنده دیموند، توضیحاتی در مورد فعالیت های این شتابدهنده و خدماتی که در اصفهان ارائه خواهد شد، مثل استارتاپ Review ، کارگاه ها، جلسات منتورینگ، ارائه فضای کاری به استارتاپ ها، DMOND Pitches و DMOND Meetups داده شد. این رویدادها از طریق کانال تلگرام شتابدهنده دیموند اطلاع رسانی می شود. همچنین اعلام شد که استارتاپ های اصفهان می توانند از طریق وبسایت دیموند برای پذیرش در کمپ شتابدهی اقدام کنند.

کارگاه ها و رویدادها

کارگاه ها:
دورهمی سئو در تاریخ 23 فروردین ماه توسط آقای امین اسماعیلی، از منتورهای شتابدهنده دیموند برگزار شد
.
DMOND Pitches:
نخستین رویداد DMOND Pitches در اصفهان با محوریت موضوع خدمات و خرده فروشی در تاریخ 29 فروردین ماه برگزار شد. گزارش رویداد را از اینجا بخوانید.
: Startup Review
در تاریخ 22 فروردین ماه 97، تعدادی استارتاپ برای ورود به کمپ دیموند بررسی شدند و در نتیجه این بررسی، در اردیبهشت ماه تیم های جدیدی به کمپ دیموند اضافه خواهند شد.

دیموند پیش رو
رویدادها
در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 97، DMOND Meetups با محوریت موضوع بازارهای مالی و FINTECH در شتابدهنده دیموند برگزار خواهد شد. لینک ثبت نام
DMOND Pitches در تاریخ 26 اردیبهشت ماه 97، در شتابدهنده دیموند برگزار خواهد شد.
کارگاه ها
سه شنبه 25 اردیبهشت کارگاه “روابط عمومی و تولید محتوا” توسط گروه PR خبرگزاری نوپانا در این شتابدهنده برگزار خواهد شد.
پنج شنبه 27 اردیبهشت کارگاه “شکار ایده ها و شیوه تبدیل آن ها به کسب و کار” توسط هومن هوشیاری، از منتورهای شتابدهنده دیموند برگزار خواهد شد.
Startup Review

در تاریخ 1 اردیبهشت ماه و 8 اردیبهشت ماه، تعدادی از استارتاپ های ثبت نام شده برای ارائه جهت ورود به کمپ دیموند، دعوت خواهند شد. در این ماه، شتابدهنده دیموند پذیرای استارتاپ های جدید به کمپ پیش شتابدهی خواهد بود.

اطلاع رسانی رویدادها
اخبار استارتاپ ها

نواک: برگزاری جشنواره سه روزه صبا با حضور اساتید بزرگ موسیقی ایران و شناسایی استعدادهای جوان در دانشگاه صنعتی شریف و حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر آذری جهرمی در توئیتر از سرویس های پخش موسیقی آنلاین و کپی رایت آثار هنرمندان ایرانی
بوکبنگ ویلا: ثبت بیش از هزار شب درخواست رزرو در سایت بوکینگ ویلا در ایام نوروز، اضافه شدن ۱۰۰ اقامتگاه جدید و رتبه الکسای ۷۰۰۰ برای سایت جدید از دستاوردهای فروردین ماه این استارتاپ بود.
اسیست: راه اندازی وبلاگ اسیست، پوشش بیش از 90% درخواست های شب عید و عقد قرارداد بلندمدت با 20% از مشتریان. ضمنا کارپذیران اعزامی، با لباس منقش به آرم اسیست خدمات خود را ارائه می کنند.
بلیتو: همکاری با وبسایت “طرفداری” برای پخش مسابقات فوتبال در کافه های منتخب تهران، همکاری با استندآپ کمدین های برنامه خندوانه و برگزاری رویداد در کافه های تهران و همکاری با اپلیکیشن دانرو از دستاوردهای تیم بلیتو در فروردین ماه بود.
لامینور: این تیم در ماه گذشته موفق شد
تعداد 300 خرید از محصولات، رشد 13 درصدی تعداد کاربران و رشد 17 درصدی کاربران بازگشتی را داشته باشد.
آقا اجازه: اضافه شدن بیش از 100 آموزشگاه و 200 استاد به سامانه آموزشی آقا اجازه و برگزاری30 کلاس آموزشی حضوری و آنلاین در مقاطع مختلف، اضافه شدن امکان تسویه آنلاین با و ثبت نام آنلاین در سامانه آموزشی و خدمات گارانتی برگشت وجه به دانش پذیران.

معرفی منتور دیموند

ایمان بخشعلی
– دارای مدرک فوق لیسانس MBA از دانشگاه تهران
– دارای مدرک تخصصی از بانک ملت در حوزه بازارهای ارزی
سوابق کاری:
– مشاوره و منتورینگ
– راه اندازی برند نیومان
– مدیرفروش کافه ایلی شرکت سازیبا
– مدیرمحصول شرکت شیرین عسل

مقاله آموزشی

سه گرایش بزرگ تکنولوژی سرمایه گذاری در سال 2018

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۷ و با بررسی تعداد سرمایه گزاری ها و آزمایش محصولات, می توانیم نگاهی اجمالی داشته باشیم بر انچه که در ۱۲ ماه آینده در راه است.

بلاک چین و distributed ledger ها ماندنی هستند

قدرت هوش مصنوعی (AI)

امنیت سایبری یک نگرانی عمده و یک فرصت بزرگ است

امنیت سایبری یک نگرانی عمده و یک فرصت بزرگ است

Facebook

Twitter

Link

Website

Email

کانال تلگرام دیموند
آدرس شتابدهنده دیموند: تهران، کارگر شمالی، بالاتر از جلال آل احمد، پردیس فنی دانشگاه تهران، شتابدهنده دیموند

اشتراک گذاری:
Related news

نظرات کاربران

نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Copyright © 2019 DMOND Inc. All rights reserved